Wednesday, March 9, 2011

KEMBALI SEMULA...


Seandainya ada yang mencari mana perginya Babah Dayang.. (kalau adalah yang nak cari..)

Memang korang takkan jumpa! Blog tu telah dikubur selamanya kerana masa untuk pelbagai eksperimen pada Blog telah selesai.

Aku tak kata yang aku dah cukup terrer untuk berBlog dan mendandan Blog aku. Tapi aku rasa cukup setakat dengan apa yang aku perlukan sahaja. Bukan nak fancy-fancy, nanti buat berat Blog, buat sakit jiwa nak buang itu-ini.

So, aku kembali dengan Blog yang satu ni (nama dan alamat yang sama), supaya kengkawan dan sedare yang dah mengenali Babah Dayang tak pening nak mencari (again.. kalau ada yang nak cari la...)

Dah tu, kalau Blog lama tu experimental.. yang ni untuk apa lak? Jeng.. Jeng.. Jeng..

Jawapannya, tak kisah!
Kita akan berkongsi apa-apa sahaja yang mendatangkan manfaat dan mengurangkan senangnya tiket kita ke neraka. hehehehe..

So, stay attached. Keep on following my Blog and feel free to leave a comments.

Thanks..

No comments: