Saturday, April 2, 2011

Tribute to Uncle Din Beramboi...

Din Beramboi
Hari ni genaplah setahun kembalinya Allahyarham Mior Ahmad Fuad Mior Badri ke Rahmatullah. Permata negara yang cukup dikenali dengan nama Din Beramboi ini telah meninggalkan kita pada 2 April 2010 di Hospital Selayang, Selangor kira-kira jam 12.30 pagi akibat demam denggi berdarah. Para peminat, terutamanya pendengar setia Riuh Pagi ERA sehingga ke hari ini sebenarnya merasa kesunyian yang teramat sangat walaupun pengisian yang sangat meriah telah berjaya mengisi ruang kekosongan itu selepas pemergian Allahyarham.

Aku, sepertimana peminat-peminat setia Allahyarham yang lain sekali lagi mengucapkan takziah dan bersimpati kepada isteri dan anak-anak Allahyarham; iaitu Puan Suhaini Che Man, Nil Aina, Mior Syafiq Aridhuan, dan Nir Ain. Semoga puan sekeluarga terus tabah dan cekal meneruskan kehidupan. Kami sebagai penyokong dan peminat Din Beramboi akan tetap terus memberikan sokongan padu kepada keluarga Allahyarham.

Bersempena genap setahun pemergian Allayharham Din Beramboi, kat sini aku link sekali video yang telah dipublishkan di Youtube oleh muhamadhadi. Video ini telah dikompilasikan oleh Geng Murai.

Hanya untukmu permata negara, Din Beramboi. (klik untuk tonton video)

~ Semoga dia dan kita diterima Allah dan mendapat redha-Nya~

1 comment:

Mohd Saufi said...

Al-Fatihah..